onsdag 20 oktober 2010

Ta en nypa frisk luft

Idag är det onsdag, halva veckan har gått och snaaart är det helg igen. Det är bara att hålla ut.
När blogspot har bestämt sig för att man kan ladda upp bilder igen, så kommer det att dyka upp bilder på sminket igår (det jag köpte + gratis sakerna).
Solen lyser och det ser sådär härligt ut ute. Jag ska snart ta mig till affären för att handla middag. Troligen så ska jag göra lasagne, för jag är så sugen på det och har varit det några dagar nu. Men det beror också på om jag får jobba idag eller inte.

Idag mår jag ganska bra. Känner mig dock trött och har lite ångest i bakgrunden, men den är helt klart hanterbar.
Måste ta kontakt med psyk angående nytt recept på antidepp. Jag fick hem lösenord till min sida på "Mina vård kontakter" på nätet, så jag ska ta och fixa det redan nu.

Ha en bra dag alla där ute!
Om det är möjligt för er, gå ut och ta en liten nypa frisk luft. Om det så bara är att gå utanför dörren och sätta dig på trappan.

Inga kommentarer: