fredag 15 oktober 2010

Stolt!

Nu är det äntligen helg! Och jag har verkligen förtjänat att få ta det lugnt i helgen. Yay! En hel arbetsvecka är gjord. Känner mig lite stolt faktiskt.
Nu väntar jag på att Per ska sluta så ska vi åka och handla lite. Imorgon ska jag ta sovmorgon, så det så. Haha.
Hann även med ett samtal på psyk idag. Bra att jag fick chansen denna vecka att bara häva ur mig en massa skit som jag funderat på.
Så fick psykologen lite uppdatering om hur det är med mig.
Så var det bara att återvända till jobbet, så slutade jag 11.30. Fick äta lite mat fick jag också innan jag gick.
Jag ska kolla på affären om det kanske finns något lite billigare nötkött till kvällen. Jag har länge velat ha en köttbit och från nötdjur också eftersom jag gillar det åt det lite blodigare hållet, hehe.

Dagens:
:) Det är helg och jag är stolt över att jag fixat en hel arbetsvecka
:( Trött. Orkar inte ta mig upp på staden för att gå på banken och apoteket. Jag gör det en annan dag.

Ikväll hoppas jag bara på en bra film och mys med min älskling.
Och det ska vi väl ordna.
:)

Ha en jätte bra helg allesammans!

Inga kommentarer: