fredag 22 oktober 2010

Vad säger man...?

Det snöade lätt här i morse, men inte nu längre.
Det verkar inte som om det kommer ligga kvar iallafall. Jag vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt egentligen. Det är väl som det är. Det hör årstiden till.

Det är farligt detta med att mina antidepressiva och mina sömntabletter har en ganska lika förpackning. Det är två mornar nu som jag har hållit på att ta sömntabletten istället för den antidepressiva. Det kan ju sluta riktigt bra :p
Idag ska jag och Per till Borlänge och hämta hans spel "Fallout New Vegas". Nu väntar jag bara på att han ska komma hem, så vi kan åka.
Jag tackade nej till jobb igår. Istället fick jag ganska mycket matte gjort, så det var ju bra. Jag ska jobba på måndag.
Det var dock svårt att jobba matte när strömmen kom och gick. Det är nog svårt med Matte C utan att jag ska behöva räkna i mörker. Jävla kabelfel...

Nu ska jag platta håret.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: