lördag 16 oktober 2010

Vet inte vad jag ska skriva här + uppdat

Jag och Per har precis städat lägenheten. Skönt, nu kan vi pusta ut och bara vila.
Vi var också på stan. Jag skulle till apoteket och hämta ut lite tabletter. Sedan var det tänkt att vi skulle fika, men det var alldeles för mycket folk som skulle fika samtidigt, så vi struntade i det.
Det var skönt med en höst promenad. Det var sådär lagom kallt. Inte alldeles för kallt och inte för varmt heller. Plus att det är ju så vackra färger ute på hösten.
Skönt var det också med sovmorgon. Så skönt att bara få sova ut, utan att bry sig om att behöva gå upp i tid till något.
Det gillas.

--------22:35--------
Usch.
Nu vet jag inte riktigt vad som hände. Det kom en sådan där mörk tung filt och lade sig över mig. Jag blev plötsligt på lite sämre humör. Känner mig plötsligt lite deppig.
Ska snart gå och sova, tror jag. Kanske beror deppigheten på trötthet. Vem vet...

Inga kommentarer: