onsdag 13 oktober 2010

Redan arbetsskadad

Jobbade idag från 8 till 17. Imorgon blir det från 7.30 till 15.
Jag vill ha helg! Ungefär nu, tack!
Är så slut att jag knappt vet vad jag heter eller vem jag är. Men i helgen ska jag passa på att vila. Det känns ändå bra att jobba och få ihop lite egna pengar. Och jag trivs bra på dagis också, så det är ju ett plus.
Nu blir det Grannfejden och sedan Efterlyst, men sedan blir det sängen. Hoppas på att få sova bra inatt och att jag inte väcker Per genom att peta på hans näsa och sedan svara "Jag drömde" på hans fråga "Vad gör du?".  Jag drömde att jag var på dagis och att vi övade på vad alla ansiktets delar heter, då vi kom till näsan så petade jag uppenbarligen på Pers näsa. Hahaha, jösses.
Jag blir arbetsskadad, jag kommer på mig själv att vilja säga saker som när man pratar med ett barn, men Per är ju faktiskt fyra år äldre än mig och inget barn längre. Haha.


1 kommentar:

Hellie sa...

När jag hade min praktik på dagis, så började jag ganska fort att sjunga olika barnsånger hela tiden och lekte roliga lekar. Man blir lätt arbetsskadad av att jobba på dagis, lekar och sånger fastnar i huvet och det går inte att få bort dem. Jag sjöng för mitt ex och han är 2 år äldre än mig. Men han tyckte att det var roligt till en början.