lördag 17 december 2011

Aubergine

Jag måste nog klargöra att jag inte har blonderat mitt hår så mycket alls. Max 4 gånger under min livstid. Det som sliter på mitt hår är allt plattande av håret. Jag plattar håret i stort sett dagligen och är, dumt nog, dålig på att använda värmeskydd.

Det blev inte "Svart tulpan" utan Joannas "Aubergine". Tror att den kommer bli riktigt bra när jag tvättat ur den lite. Nu är det väldigt mörkt dock och då blir jag att se så väldigt blek ut.
Bild får komma senare.

Har roat mig med lite julpyssel. Fick en liten gran av mamma och pappa att ställa upp, lite fönsterdekorationer och annat pynt. Gjorde 2 nejlika-apelsiner här på kvällen också.


1 kommentar:

Anna GL sa...

Okej, den "rockaholic"-smeten du fick av mig är jättebra som värmeskydd! Kan rekommendera flera andra märken också, KMS har bra grejer t ex.
Jag plattar ju också mitt hår om än inte lika ofta som du kanske - det är mest om jag ska vara "fin" typ, har lärt mig leva med mina självlockar med åren :).
/Anna GL