måndag 26 december 2011

Mest bara svammel

Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Det är dock lite för sent för att slumra en stund. Måste ju kunna sova ikväll också.
Har tillbringat dagen hemma hos mormor och ätit lite finsk julmat.
Äta,äta,äta... Usch nu får jul och nyår vara över snart innan jag sprängs.

Jag har upptäckt att elektriciteten sitter kvar. Känner av den något så grymt när jag blir trött. Kanske borde jag höra med en läkare ändå om det ska vara såhär. Det känns som om det har hållit i sig längre denna gång än när jag slutade med Cipralexen förut. Känns inte bra. Jag som trodde att det hade gått över helt.
Det blir inte mycket vettigt skrivet i denna blogg märker jag. Mest bara svammel. Jaja.

Kanske skulle jag ta och vila i soffan framför julkalanderns sista avsnitt...

Inga kommentarer: