måndag 5 december 2011

Bara för att

Bara för att lillsis gjorde denna så måste ju jag också. Haha.

Frågor
:
Vad heter du? Sanna Elisabet Lindström
Vart bor du? I Ludvika
Trivs du där? Jodå
Brukar du läsa horoskop? Så fort jag kommer över något.
Har du körkort? Nej
Äger du några converseskor? Nej, de gör att jag får ont i fötterna.
Favoritdjur? Hundar och katter
Antal kuddar i sängen? 2
Kan du baka bullar? Javisst
Har du varit med i scouterna? Nej, det har jag inte.
Bläck eller blyerts? Blyerts
McDonald's eller Burger King? Burger King
Är du allergisk mot något? Laktos möjligen
Äger du busskort? Nej.
Dricker du blå,grön eller röd mjölk? Ingen mjölk alls
Hur ser du ut idag? Soft
Nästa mål i ditt liv? Jag har ingen turordning
Vad såg du senast på tv? "Så mycket bättre"
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast? Hem till familjen
Vad sa den du ringde? Vi återupptog det vi missat de senaste dagarna
Antal timmar sömn inatt? Vet inte, räknade dem inte
Vad innehåller din favoritnattmacka? Just nu kör jag på mjukost


HAR DU NÅGONSIN....  
Bråkat med ditt husdjur? Haha, nej det kan jag inte påstå.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Möjligt.
Fått låtar att fastna i ditt huvud? Oja.
Undrat om du vill gifta dig? Behöver inte undra över det. Jag VET.
Undrat om du vill ha barn? Samma svar som ovan.


FAVORIT...  
Rum i huset: Min lägenhet
Typ av musik: Hårdrock i alla dess former
Månad: Alla eller ingen


DET SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...  
Gråtit? Nej
Köpt någonting? Oja
Varit sjuk? Nej.
Sjungit? Nej, jag kan inte sjunga så jag har vett att låta bli.
sagt ''jag älskar dig''? Javisst!
Träffat nån ny person: Det tror jag inte.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja


SENASTE...  
låt du hörde: Jag lyssnade på musik nyss, men minns inte vilken den sista var.. Någon med Melissa Horn
Film du såg: Minns inte
Sak du stal: Har aldrig stulit något för jag är en snäll människa
Mat du åt: Blodig biff med ruccola
Gången du åt en korv: På pizza igår!

1 kommentar:

Anna GL sa...

Det här är nästan löjligt men jag heter också Elisabet(h) i andranamn :). Fast jag heter Ulrika också. Men håll med om att det är ett knäppt sammanträffande, att du heter Sanna Elisabet och jag Anna Elisabeth? :) Fast det var egentligen inte det jag tänkte skriva: vad jag tänkte skriva var en kommentar till det du skrev om Zoloften. Jag har aldrig ätit SSRI men jag vet MÅNGA som har upplevt de där "elstötarna" som du beskriver när de slutat med SSRI av olika slag. Det är tydligen normalt, särskilt om man trappar ner ganska fort vilket du verkar göra. Det är tufft av dig att du gör det tycker jag, jag hoppas du slipper ta SSRI mer, bättre då att kanske ta en benso nån enstaka gång när ångesten är som värst. Du verkar vara en stark tjej (starkare än du kanske själv tror). Det där med hetsätningen kan säkert också bero på att du håller på att sluta med SSRI. Tänk på att kemin i hjärnan blir totalt uppfuckad när du slutar, så det kan säkert visa sig på alla möjliga konstiga sätt innan hjärnan har stabiliserat sig igen. Lycka till i vilket fall. Vi hörs/ses. /Anna PS Jag kan inte heller sjunga men jag har inte vett nog att låta bli när Band Hero åker fram (oftast i samband med 3-4 glas vin...) :).