söndag 11 december 2011

Morgon svammel

Så kan man ju undra varför jag är vaken 05:44 (gick upp strax efter 4) på en söndag. Jag undrar det iallafall. Äter saffrangifflar och dricker kaffe. Ont i huvudet. Mår illa. Trött, men kan inte sova. Får väl göra ett nytt försök om en stund.

Sobrilen är slut, jag skulle ha ringt i torsdags om ett nytt recept. Varför, varför gjorde jag inte det? Testar ringa imorgon. Tankarna virvlar i huvudet. Vad händer om jag inte får ett nytt recept? Vad gör jag få när ångesten infinner sig.
Sobrilen har varit min livlina så länge nu. Utbytt mot självskadebeteendet. Så vad händer om jag inte har Sobrilen? Förstår ni min oro?
3 år som självskadefri, eller något däromkring. Jag tänker inte kasta bort det.


Jag vill också bara säga att jag har världens bästa pojkvän!

1 kommentar:

bellabild-bellabild.blogspot.com sa...

Vinden avtar...här har stormat i dagar och nätter...sköt om Dig hälsning Bella