söndag 18 december 2011

Snöglob

Detta är numer min hårfärg

Fick lite julpynt av mamma och pappa igår

Jag är löjligt förtjust i snöglober
Snart är jag på 1000:e inlägget i denna blogg. Funderar på om jag ska hitta på något extra tills dess... som en tävling eller så. Vi får se. Vad tycker ni?

Har lite småtråkigt just nu. Har ätit lite och blev sådär supertrött så jag funderar på lite vila. Vila på maten, det är så när man blir lite äldre ;)

Lite nytta här hemma har jag gjort idag iallafall i form av plock och dammsugning.

Imorgon är det då måndag igen och jag startar upp veckan med terapisamtal. På tisdag är det föreläsning med Linda Fändriks, sedan skolmöte på eftermiddagen. Är jätte nervös kan jag ju säga, men egentligen så vet jag inte varför.

1 kommentar:

Isabelle sa...

Vilken stad förläser hon i? Får alla komma? Vore kul att se, har en skiva och boken med henne.