torsdag 27 januari 2011

GALEN!

Hoho, vad mycket och stressigt det blev nu. Ska snart iväg, hjälpa Pers syster med lite skoluppgifter, sedan luncha med min pappa. Sedan handla mat med Per.
De ringde mig från jobbet precis. Får jobba imorgon från 8.30 till 16.30. Visst är det bra. Jag får ju pengar, men det känns som om det är för mycket just nu.
Inte bara praktiska saker, utan även saker inom mig själv. Saker som jag borde ta tag i. Saker som jag har lovat min psykolog att göra. Eller, ja. Det var på förslag för mig, men jag hinner inte. Jag blir galen. På riktigt alltså.
Stress. Jag klarar inte av stress. Sätt mig i en eller flera stressiga situationer och jag blir ganska snart sämre.
Okej, andas Sanna.
***
Hade fått in lön idag. Tjoho!
Överförde pengar till Per, för räkningar och nu har jag bara 200 kvar. Suck... detta går inte. Vad ska vi leva av? Vad ska vi äta? 
***
Nu ska jag kila.

1 kommentar:

JHNA SUGARFUCK sa...

Du verkar vara en intressant människa. I like that!

Sv: True that. Verkligen så himla onödigt.