söndag 2 januari 2011

Hjälp mig! Rocky-20 till bra pris


Hej,
är du intresserad av att köpa ett par Demonia 20 hålskängor?
De är inte använda så jätte mycket då det är helt fel storlek för mig.
Lite slitage dock och någon fläck på insidan, men det syns ju inte när man har de på sig ;)
Skitsnygga är de.

Unisex

Strl: 7 US Men (39-40)

Pris: 800 + frakt


Jag har köpt dem här:
http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=/generated/article_430_0_0_0_1.asp&extra=47-0

Snälla, hjälp mig. Jag är i väldigt stort behov av pengar.
Hjälp mig att sälja dessa, kanske känner just du någon som är intresserad av dessa skitsnygga kängor, tipsa dem och be dem höra av sig till mig på mailen: lindstromsanna@hotmail.com



Hjälper du mig att sälja dessa så skickar jag en liten present till dig!

Inga kommentarer: