lördag 1 januari 2011

Nyårsaftonen + uppdatering 20:38

Nyårsafton var sådär lagom lugn och det tycker jag är skönt. Jag och Per åkte på dagen till mina föräldrar och käkade mat. Super mumsigt var det.
På kvällen fick vi sällskap av Pers syster, som hade vin med sig. Det blev några glas av det (och en äpple+whiskeygrogg för min det), tetris spelande och snackande. När det närmade sig tolvslaget gick vi ut på våran inglasade balkong och kollade på fyrverkerierna, och då vi ser ut över hela staden, så var det väldigt mycket och väldigt vackert också.
Dock snöade det rejält, så det hade nog varit ännu vackrare om det hade varit klart väder.
Trevlig kväll och alldeles lagom.

Idag har vi inte gjort så mycket. En sväng till affären blev det, sedan hem och kolla på Episod II av Starwars.
Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen, så ska man väl börja förbereda sig för en jobbvecka igen.

-------20:38--------
Det är dags för mig att sova när jag:
  • Tappar ord
  • Inte avslutar meningar
  • Känner lukter som inte ska kunna finnas
  • Ser saker röra sig som inte ska kunna röra sig
Jag tror inte att jag mår så bra nu.

Inga kommentarer: