måndag 24 januari 2011

Nu är det mycket

Alltså vad är det med myndigheter och den 7:e februari? ALLT ska tydligen hända just det datumet. Jag blir så trött.
Den dagen kommer bli ett helvete för mig.
  1. Samtal på psyk, vanligt samtal
  2. Läkarsamtal på psyk, se över mina mediciner och utredningen
  3. Socmöte, nybesök angående att vi är fattiga
Alla punkterna är stora och kräver mycket energi. Kanske känns det extra jobbigt idag, då jag är så trött att jag nästan svimmar. Och så måste jag börja tvätta om 1,5 timma.
Uhhuuu. Avlasta mig någon?

Jag fick jobba lite idag iallafall.
3 timmar, mellan 9 och 12. Det blir iallafall lite extra när lönen kommer. Synd att jag ska på mitt första AF möte imorgon, annars hade jag fått jobba lite till :(
Nu ska jag försöka andas lite innan jag börjar tvätta.

4 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Hej! Jobbigt för dig med så mkt samma dag :( försök tänka att du tarr allt på en gång och blir av med "skiten". Fin design du har gjort förresten kramar!!

SannaElisabet sa...

Tack Anna-Karin, det var en mall man kunde välja här på blogger. Men jag gjorde lite ändringar själv också :)

Ja, jag får försöka tänka så. När den dagen är gjord, så är skiten gjord och jag kan vila sedan.
Det är bara så mycket som kräver så mycket energi och oro, men det ska nog gå bra.
Kramar!

Stina sa...

Usch, det lät inge kul alls med så "stora" saker på samma dag. Jag klarar typ bara av att ha en sak inplanerad på en dag. Hoppas det går bra i alla fall:)

SannaElisabet sa...

Stina: Jo, jag är egentligen likadan. Brukar inte orka med mer än en större sak/dag.
Men jag får se. Kanske får jag ändra på något.
Det visar sig.