tisdag 11 januari 2011

Nu + två uppdateringar under kvällen

Usch, nu är det ganska mycket.
Zoomin läggs ner, vilket betyder att jag kommer att behöva flytta min hemsida. Men jag kan inte göra det på denna dator (bärbara), det kommer inte att gå.
Vi behöver pengar till att förnya datorn, jag ska inom kort träffa en handläggare på arbetsförmedlingen också, i hopp om att det blir lite bättre ställt ekonomiskt.
Det kommer dock kanske bli så att jag får gå inom en grupp och göra det man nu ska göra där, jag vet inte än, och jag har ju så svårt med att vara i större grupper. Men det är något jag får ta upp med handledaren.
Igår jobbade jag på fritids för första gången (jag har varit inom dagis annars), det var... lugnt. Det kändes inte som om jag behövdes riktigt. Barnen sysselsatte ju sig själva, de är ju så pass gamla ändå. Jag roade mig med att vika loppor åt flickorna, som frågade om jag kunde göra åt dem.

Både igår och idag blåser det. Det skallrar i rutorna, så mycket blåser det.
Jag ska till psykiatrin idag på vanligt samtal, tyvärr. Helst skulle jag inte gå ut över huvudtaget.
Jag mår inte så bra idag, eller just nu iallafall. Så bara tanken på att behöva gå ut utanför dörren ger mig ångest.

------16:09-------
Jag känner mig sådär... äcklig. Äckligt otillräcklig. Är nere i en dal igen. Usch, jag hata´t.
Samtalet på psyk gick bra. Eller...eh..ja...
Frågan: "Behöver jag vara orolig för dig, Sanna?" avslutade samtalet även denna gång. Visst är det fint att folk bryr sig. Men det spelar ingen roll när jag inte bryr mig själv. Förlåt, men jag mår kasst just nu, bara.
På väg att bli förkyld är jag också. Woopii!

------19:24-------
Haha, jag är bra trött alltså. Jag har legat i soffan den senaste timmen, nu känner jag mig helt slut. När jag satte mig upp kände jag hur allt bara "flöt" runt. Dimmig och yr, plus att jag är jätte trött.
DÅ kom jag på att jag tog Sobril för en timme sedan. Bra att man glömt det och sedan undrar varför man känner som man gör.
Bra Sanna!

Inga kommentarer: