fredag 21 januari 2011

Hål i hakan

Denna dag har ju börjat galant... inte.
Sov knappast något alls i natt, och jag är nu jätte trött. Jätte bra när jag ska till AF idag...
Jag skulle rosta bröd till frukost, när jag ska ta upp brödskivan så bränner jag mig på brödrosten, nu har mitt finger ont.
Sedan sätter jag mig och ska dricka mitt morgonkaffe, då har jag tydligen hål i hakan för kaffet rinner på mig istället. För att inte tala om att jag satte brödsmulor i halsen...
Oj, jag känner att detta är min dag alltså.

Det positiva som har hänt här på morgonen var att jag ställde mig på vågen och blev positivt överraskad.
Dock är vågen lite knäpp, så jag tar resultatet med en nypa salt.

I skenet av månen, rökte jag min morgoncigg *Mys*

------14:12-------
Numera är jag inskriven på Arbetsförmedlingen. På tisdag ska jag på mitt första möte.
När jag kom hem drack jag en kopp kaffe och åt en chokladbit (70 % med mintbitar i - nomnom). Nu har jag städat toaletten, ett av de två uppgifter jag tänkte jag skulle göra idag, AF var den första uppgiften.
Detta innebär att jag är klar för dagen och kan ta helg! Underbart skönt.

Inga kommentarer: