lördag 29 januari 2011

Lugnlördag

Denna dag har varit sådär lagom lugn. Skönt, man behöver sådana dagar också. Jag var själv hemma en stund, då pratade jag med Jennyfersyster. Snacka om att ord kan göra en glad och känna sig mer glad. Snällasnälla Systeryster <3
En långpromenad fick jag in idag också. Jag tänkte igår att jag skulle ta en långpromme idag, och så blev det. Fick också hålla hund utanför affären och mötas av hundälskande människor som kom fram.
Synd bara att alla inte är lika....trevliga. Vissa ska gå två centimeter bredvid och sedan stirra surt på en när hunden vill hälsa och hoppar lite. Jävla människor! Så stor är jag inte att det tar lång tid att gå runt mig istället för mig. Nej usch. Människor som tror att de är något och att de äger gatan.

Här på kvällen blev det mys i soffan med godis och film. Närmare bestämt "The Butterfly Effect". Jag tyckte den var riktigt bra, men också väldigt deprimerande och emellanåt lite förvirrande. Men det var förvånansvärd  bra. Jag hade trott att den skulle vara lite småkass och tråkig, vilken den inte alls var.
Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt och sedan ska jag sova en välförtjänt och behövlig sömn.

Inga kommentarer: