söndag 23 oktober 2011

1 månad

En månad firar jag med finaste älskling denna dag. Och oj vad tiden går fort. Jag är så lycklig, han gör mig så lycklig och så trygg. Lycka och trygghet är något jag verkligen behöver. Kärlek är underbart.

Efter en natt med nästintill obefintlig sömn så ska det bli skönt att sova snart känner jag. Jag hoppas på en bra natts sömn nu. Jag känner att jag behöver det, verkligen.
Första natten på ett tag som jag sover själv igen. Vill känna tryggheten och värmen från min älskade. Men jag ska iväg imorgon så det blir smidigast om jag sover hemma inatt.

Annars har det inte hänt så jättemycket sedan sist, även om det var ett tag sedan jag uppdaterade här. Det går upp och ner som vanligt, men inte alls så ofta och intensivt som det brukat gjort. Nu har jag istället längre perioder som är jag deppig och sedan längre perioder som jag är väldigt glad. Det känns både som en för och nackdel mot mina tidigare svängningar då det skiftade från timma till timma och ibland av perioder av minuter.

Funderar nu på en kopp te innan säng gående. Kanske kolla något avsnitt av Dexter, men vet inte om jag kommer orka hålla ögonen öppna så länge.
Nåväl, önskar er alla en godnatt.
Och avslutar med orden: Glöm för all del inte bort att jag är människa också.

Inga kommentarer: