lördag 29 oktober 2011

kahgesuoa (i brist på annat)

Då har jag satt igång med dagens bestyr, som innebär att tvätta. Man kan ju undra vad det är för fel på mig som tvättar på en lördag, när jag egentligen borde sova. Men det är så svårt att få tvättid i detta huset. Som så är det.
Igår var jag en sväng till Grängesberg och hälsade på, samt fikade födelsedagsfika för bror som fyllde 19. Det bjöds på annanaspaj, bullar, kaffe och helt plötsligt sång. Trevligt, även om jag bara var där en stund.

I övrigt så är jag tom på ord, därav dåligt uppdatering. Samt att det inte händer så jätte mycket i mitt liv. Men mesta dels är det orden som har frusit fast.
Mitt Sambal Oelek missbruk och min stackars mage går inte ihop alls. Måste lugna ner mig lite innan jag åker på magsår eller liknande. 

Inga kommentarer: