söndag 23 oktober 2011

Svar

Hej. Du beskriver mig. Väntar på utredning av autism/adhd grejs, tror jag har nåt sånt.. tänker annorlunda än andra människor.
Fråga: Har du trötthets / utmattnings-attacker?
Jag får det ibland, mår illa precis innan, och sen e jag så trött så jag orkar inte lyfta ett finger ens.. så e det i kanske 5 - 10 min. Jag vet inte vad det är, än... Kämpa på! Och ge upp på kvällen om du vill, men på morgonen måste man upp igen, bara det att man kanske sover bra för en gångs skull, alltid nåt att hoppas på! :D KRAM


Hej,
nu har ju inte jag autism/adhd, men visst får jag trötthets/utmattnings-attacker, men jag tror snarare att det beror på mina svängningar i humöret. Det tar på mina krafter, både efter en "uppåt period" och en "neråt period".
Kämpar på, det gör jag verkligen :) Detsamma, en dag måste det bli bra, det finns inget annat!
Kram

Inga kommentarer: