onsdag 5 oktober 2011

Brev och kärlek i massor

Vaknade nyss efter ca en timmas sömn. Trött, kall... tror inte att jag är riktigt frisk. Men jag har inte lust att bli sjuk heller.
Orkade jag upp till Finsam och frukosten idag? Nej, världens ångest låg över mig och jag fortsatte sova.
Trött, men har ändå fått lite gjort här hemma. Städade och diskade, så lite nöjd kan jag väl vara. Tvättid lyckades jag få en imorgon också.

Fick brev och så fina saker från käraste Systeryster idag!
Tror ni jag blev glad? Rörd till tårar och så underbart glad!
ÄLSKAR att få brev och att skriva brev, det skrivs alldeles för lite brev i dagens läge. Känns så mycket mer personligt att få ett handskrivet brev än ett mail.



Om det kanske är någon som har missat det (vilket jag tror att många kan ha gjort) så är jag inte singel längre. Och jag är upp över öronen sådär löjligt kär. Så underbart härligt!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Lycka till med kärleken!

ie sa...

va kul!