söndag 9 oktober 2011

Melancholia

Då har jag sett Melancholia
Något seg, men vacker. Skulle jag tipsa andra att se den? Jodå, det tycker jag. Ja, se den!
***
Nyss hemkommen från kärleken min. Känns lite tomt. 
Jag hade gärna stannat ett tag till om det inte varit för att jag har saker att göra imorgon. Måste ju försöka hålla i lite rutiner även om man är kär ;)

Hade någon så fruktansvärd abstinens i morse, men det är fixat nu. På gott och ont. Mina ögon brann och jag blev extremt ljuskänslig, mådde illa.. ja sådant där som hör till. Nej för fan vad hemskt det är. Jag försökte sova en stund, ca 1 timma blev det, när jag vaknade hade jag både abstinens och ångest. Då visste jag att det inte var mycket annat att göra än att ta den där tabletten.
Annars mår jag bra. Den psykiska statusen är helt okej, bra.

Inga kommentarer: