måndag 17 oktober 2011

hnfiel>jfwoas

Kommer på mig själv att jag går runt och pratar med mig själv. Men det är väl då man får de bästa svaren. Är det inte så?
Är desorienterad, förvirrad... Skulle nyss hämta usb-sladden till kameran och går ut i köket och kollar i skåpen. Som ett exempel sådär.
Jag har gjort mycket dumt i mitt liv, men det igår slog ett högt rekord. Troligen det högsta rekordet på länge. Jag tänker inte gå in på det så mycket närmare, men jag skäms som fan.
Det jag lärde mig av detta var: Jag slutar med den nyinsatta hemska Lyrican. Helvetes medicin.

Vandrade till pappas jobb, hämtade ett armband som mamma köpt åt mig på Lindex. Det stödjer Rosa Bandet kampanjen och är väldigt gulligt tycker jag. Enkelt men sött.




Sedan skuttade jag in på affären, handlade en massa onyttigt, skojade med kassörskan. Studsade hem med hur mycket energi som helst. Mötte på en jätte trevlig gubbe (får man säga så?), som bor här i närheten. Han är så snäll och pratar alltid en massa. Han såg att jag hade färgat håret rödare sedan sist, och talade om för mig att jag är en sådan "söt tös". Jätte trevlig är han.

Nu ska jag lägga mig och vila. Mår så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tar Lyrica, är fortfarande i insättningsperioden, då man höjer och har sig. Men jag har faktiskt inte märkt av så mycket negativt med den som jag brukar med mediciner. Jag hoppas i alla fall att den ska hjälpa mig när jag är uppe i rätt dos.

Men mediciner som stjälper mer än de hjälper ska man ALLTID skippa.