söndag 14 februari 2010

2 timmar

Denna dag har varit bra. Vaknade vid tio och gick upp. Per hade redan gått upp, lite tidigare. Käkade frukost och satte mig sedan vid datorn en stund.
Så kände både jag och Per att vi ville ut. Solen sken och det var inte kallt ute heller, så vi gick en promenad - på 2 timmar. En långpromenad, och det var JÄTTE skönt. Helt underbart, men fan vad trötta vi var när vi kom hem.
så fick vi besök, och då det inte var städat fick jag lite små ångest och funderade på att gå hemifrån en stund, men det gick bra. Jag och Per rensade undan det värsta bara, så fick det vara så.
Sedan var det dags att laga mat, spagetti och köttfärssås blev det, nu sitter vi framför tv:n och kollar på The Wiz, käkar lite godis och chips. Det är nice.
Ska till skolan imorgon, det är dock inte så nice, men det får gå. Jag är ju trots allt inte där så jätte ofta.

Inga kommentarer: