torsdag 18 februari 2010

Upp

Jag och Per fick krångla lite. Vi åkte först till Elgiganten för att se om filmen "Upp" fanns där, det gjorde den inte. Så vi begav oss till Hemmakväll, där fanns den, så vi köpte den. När vi kommer till affären där vi ska köpa lite mat, så kommer Per på att vi kanske ska kolla så filmen ligger i, plus skivan med extramaterial. Extramaterials skivan ligger naturligtvis inte där, så vi handlar och åker sedan tillbaka upp på stan och in på Hemmakväll och bråkade lite. Så nu har den filmen inhandlats. Jag gillar den filmen, den är jätte söt, men även lite sorglig.
För övrigt så har jag haft sådana äckliga Deja Vu upplevelser idag med. Sådana riktigt starka, så jag blir att må illa. Plus att jag inte minns saker jag säger eller gör under tiden. Hatar det!

Nu har Per åkt och jobbat och jag har tråkigt. Så bara för att visa den galna katten när han får blötmatmat, så spelade jag in en video som jag nu lägger upp här. Observera att anledningen till att jag bara lägger upp så lite är för att demostrera hur han blir. Han brukar dock bli snäppet värre än såhär :)

Inga kommentarer: