måndag 8 februari 2010

Jag såg svart!

250 spänn! 250 jävla spänn, kostade det oönskade läkarbesöket mig!! Läkarbesöket varade mindre än en halvtimme.
Jag gillade honom inte. Han lyssnade inte, han satt bara och stirrade på mina ärrade armar, men vafan, sådant borde han väl ha sett förut - kan man tycka. Han pratade också om att sätta in mediciner igen. Och han pratade som om jag var 4 år och inte fattade någonting. Jag var så arg och jag sa att jag tänker inte hamna i det jävla medicin träsket igen. Då sa han, med en röst som om han skulle ha pratat med ett litet barn: "Ojdå, det var visst inte så roligt att prata om". Jag var alltså så arg att jag såg svart.
"Men nu har vi ju iallafall ett ansikte på varandra" - jo tack. Usch!
Plus att han sa att han skulle ta hand om min nedtrappning av Zoloften, jag förklarade att detta inte behövdes, då jag redan har en läkare som jag kan vända mig till.
Fan vad arg jag var.

Jag har också varit i skolan idag på eftermiddagen. Det gick bra, men läraren pratade lite för länge för att min hjärna skulle orka koncentrera sig. Men det gick bra ändå. Fick lite mer att jobba med, så jag ska väl göra det någon dag här framöver.
Nu ska jag sitta och klura lite på en header till denna blogg.

Inga kommentarer: