söndag 28 februari 2010

Svidande ögon

Jag är så förfärligt trött. Jag hade ställt klockan på 09:00, för jag tänkte att jag skulle gå upp i någorlunda tid idag, men icke. När klockan ringde orkade jag knappt öppna ögonen. Så jag slog av alarmet och somnade om, tills jag vaknade runt 11. Då gick jag upp.
Men jag är fortfarande super trött. Ögonen svider och de känns dubbelt så stora. Känner mig helt uppsvullen.
Jag vet inte varför jag är så trött. Det blev inte jätte sent igår, och vad jag vet så sov jag bra.

Per jobbar och jag hade tänkt att plugga. Så jag ska väl göra det snart. Jag har diskat lite och kokat disktrasan för den luktade inte hallontårta om jag säger så.

Jag skulle vilja gå ut på en liten promenad, men det känns som om jag vaktar telefonen. Pers mamma ringde här lite tidigare, så tror jag att hon skulle ringa upp igen, men är inte säker. Så nu känns det bara som om jag går och väntar. Men det gör inget. Jag pysslar lite här hemma istället.

Nej, plugga var det....

1 kommentar:

Anonym sa...

du skriver väldigt beskrivande och mysigt! tänkte att du ville bli författar och såå