torsdag 25 februari 2010

Bokrea på stan

Jag och Per åkte till stan och käkade lunch. Det var jätte svårt att hitta parkering, och vi undrade vad det var för ståhej på stan som vi hade missat. Det visade sig vara bokrea. Så efter att vi hade käkat, så gick även vi och armbågades med övriga bokletare.
Jag köpte en synonymordbok, vilket jag velat ha länge. Tänkte att det kan vara bra att ha, då jag gillar att skriva och vill bli författare.

Sedan blev det en tur till DollarStore, där vi inhandlade glödlampor, plastfolie, "gardinsaker" och bläckpennor. Efter detta åkte vi hem. Nu är det så att vi var så duktiga att vi satte upp lampan i vardagsrummet. Varde ljus och det blev ljus.
Jag hade tänkt sätta upp tyllgardinen vid dörren in till vardagsrummet, då vi även köpte gardinsakerna, ja men ni vet sådan som man kan dra gardinen åt sidan... Men det gick inte, vi måste ha någonting att sätta upp innan. Jaja, svårt att förklara.


Videon föreställer Kurre, det är väldigt mörkt, jag vet. Men själva poängen var att spela in hur han låter. Han spinner jätte högt. Och då har vi inte ens klappat på honom än. Så titta videon.





Denna bok var det jag köpte

Inga kommentarer: