onsdag 17 februari 2010

Dåligt minne



Har kollat tre avsnitt av "Unga mödrar" på kanal 5 play. Mycket bra program. Har inte gjort så jätte mycket i övrigt idag. Jag hade tänkt kolla på Romeo och Julia från 1968, som jag har i uppgift i Engelska till på måndag. Men då jag har sådant väldigt dåligt minne så kommer jag inte att komma ihåg den sedan när jag ska skriva en uppsats om den blandat med en annan film. Så det går inte.
har spelat lite Bioshock också. Det är fan skit kul!
Jennyfer ringde mig en sväng också, så vi snacka lite skit en stund. Det var oerhört trevligt, även om hon skrämde mig mitt i spelet. Jag hade väldigt högt ljud på telefonen märkte jag.
Har skrivit ett brev till Emelie också, som förövrigt fyller år idag. Ska posta brevet imorgon. Själv fyller jag ju år om 3 dagar dåda :) Då blir Sanna gammal - hela 21 år.
Per jobbar, men kommer hem snart. Han slutar klockan 17, hoppas inte på övertid. Just ja, måste skicka ett sms och påminna om att han ska handla. Haha, jag tror nästan att jag behöver en påminnelse själv om att jag ska påminna honom.
Det var dethär med minnet igen.

Har, som ni ser, fixat naglarna igår och idag (fixade det sista idag). Jag blev nöjd. Då får jag känna mig lite fin också.

Det snöade idag med. Fuck! Vill inte ha mer snö!

Inga kommentarer: