lördag 27 februari 2010

Shutter Island på bio

Har sjuk huvudvärk, så ont det gör!
Shutter Island var bra, men det är nog ingen film jag kommer att köpa. Jag tror mer att det är en sådan film man bara ser en gång. Men jag kan absolut rekomendera den. Tyvärr hade jag så ont i huvudet att allt ljud och ljus blev super starka. Det var jobbigt.
Plus att biografen här suger. Det tog lång tid, i och för sig var det bara reklam, innan de fick fram bilden, inte bara ljdet. När filmen väl började så fortsatte bilden att krångla och det tog ett tag innan de passat in filmen på duken.
När vi var och såg Wolfman, så släckte de inte i biosalongen förrän en ganska bra bit in i filmen... Men men, filmerna fick vi ju se trots allt.

Började dagen med att gråta. Jag förstår inte vad det är för fel på mig just nu. Allt känns bara jätte deppat och jag är så känslig. Nej usch, det får gärna gå över nu.

Inga kommentarer: