fredag 5 februari 2010

Glassbil och förkyldning

Glassbilen plingar på för fullt här utanför. Mitt i vintern, undrar om det går bra för glassförsäljningen?
Jag är för tillfället ensam hemma, då Per har åkt och hämtat nycklar för jobbet imorgon. Min feber tror jag stiger och jag känner mig helt väck. Detta är inte roligt alls. Tog mig nyss en lång varm dusch, vilket var skönt, men inte bra om man har feber. Men vafan.
Pratade nyss med min mor och far på telefonen. Det hände väl inte så jätte intressanta saker där hemma heller.
Här i lägenheten är det stökigt, och jag känner bara det att jag orkar inte städa. Vi får ta tag i det lite senare.
Tacos åt vi igår, och det är även det som står på dagens meny. Det är gott och blir det rester så gör det ju inget, bara slöseri att slänga.

Nej, nu vill jag bli frisk. Jag vill också att det ska bli sommar, så man kan klä sig lite finare i klänningar och kjolar. Har ett stort behov nu av att få känna mig lite fin. Sommar! Kom nu!

Inga kommentarer: