söndag 7 februari 2010

Fan ta dem!

Efter nästan en hel dag av pluggande, så slappnar jag nu av denna söndagkväll. Jag satt och skrev på historia uppgiften som en tok i flera timmar, men nu är jag äntligen klar och jag är så glad för det. Känns bra att få lite gjort.
Tidigare idag var jag ute och handlade. Två tunga kassar med mat och sådant bar jag sedan hem till lägenheten. Och fan vad stel jag är just nu! Alldeles slut var jag när jag kom hem. Men det var skönt väder ute, det såg jätte kallt ut då det var alldeles klart och solen sken, men det var inte så jätte kallt. Och jag fick lite sol på nästippen, det var bra länge sedan.
Förkyldningen har inte gett med sig helt än, men jag är helt klart på bättringsväg.
Jag vill inte till psyk imorgon. Jag vill inte träffa läkare! Jag är färdig på den biten nu, anser jag... men tydligen inte de. Fan!
Jag kommer visa så tydligt imorgon att jag inte ville ha denna tid och att jag inte har något att ta upp. Fan ta dem!
Nu sitter jag och väntar på att kärleken ska komma hem. Det blir Flygande Jakob till kvällsmat, det var länge sedan tyvärr, för det är ju så gott.

Ikväll blir det söndagsmys framför tv:n. "En annan del av Köping" går på söndagar och det är så mysigt och lätt att kolla på. Så blir man att längta efter sommaren med.

Inga kommentarer: