tisdag 16 februari 2010

Fotopromenad

Jag och Isabelle träffades och gick en promenad. Tanken var att vi skulle fotografera, men det finns inte så mycket att ta kort på såhär i vintertid. Hur roligt är det liksom när allt blir vitt? Nej precis. Men det var trevligt och skönt med en promenad. Och det blev iallafall några kort.
Snön ramlar fortfarande ner från himlen. Kan det inte bli sommar nu, snälla?

Något som är jobbigt är att jag är röksugen nästan hela tiden, kanske är det brist på något att göra. Hur som, så när jag går ut och tar en cigg och tänker att det ska bli gott, så är det nästan alltid så att när man tar första blosset så inser man att det inte alls var så gott som man trodde. Så kostar det pengar med.
Limpan jag fick för ett tag sedan är snart slut. Så jag måste köpa cigg. Ajaj ekonomin.

Inga kommentarer: