lördag 20 februari 2010

Födelsedag - eftermiddag/kväll

Pizza med hemkörning, när pizzerian ligger ca 500 m bort - det är grejer det. Jaja, är det födelsedag så är det.
Mamma, pappa, lillasyster och mormor kom förbi på fika. Det jag fick i present var: blommor, 2000 :- i presentkort på Jysk, en väska, geléhjärtan, 200 :- i kontanter och pärlor och pärlplattor. Jag har blivit inspirerad av Moa som gjorde sådana fina pärlplattor. Man sätter i en skiva i datorn, så gör det programmet om en bild till pärlplatteform, så kan man göra en bild av pärlor. Super coolt, och bra för mig som behöver något att sysselsätta mig med då och då. Jag längtar tills jag kommer igång.

Nu är firandet klart iallafall och det är en lättnad. Mindre än en timme kvar nu till jag var född, för 21 år sedan :)
Läste lite på nätet och nu när jag fyller 21 får jag: Ta körkort för buss och alla sorters tunga motorcyklar -(Jag kommer inte att göra något av det, haha)

Nu kom pizzan. Dags för födelsedagsmat!

Inga kommentarer: