lördag 20 februari 2010

Wolfman

Nyss hemkommen efter att ha sett Wolfman på bio. Den var okej, men lite för mycket "hoppa fram scener". Det blir bara drygt i längden, speciellt eftersom alla rycker till och hela stolsraden gungar... Hade några snett bakom som störde tack vare att de skulle ha fötterna på ryggstödet på stolen framför. Så tog de ner fötterna och sedan upp igen.
Plus att filmen hann börja och gå en bit innan de kom på att ljuset i biosalongen fortfarande var på. Men jaja, som sagt, den var okej, men inget jag kommer köpa på DVD eller Blueray. Nopp.

Dåliga nyheter idag. Jag kommer troligen inte att få fullständiga gymnasiebetyg, då rektorn har sagt nej till en termin till och lärarna tvivlar på att jag ska hinna med de större kurserna jag har kvar. Det känns inte alls roligt och det var inte roligt i den stunden då jag fick höra det.
Jag skulle desutom vara kvar och ha matte efter mötet med min mentor på skolan. Jag fattade inget av matten heller, det enda jag tänkte på var rektorns beslut. När jag kämpat emot tårarna vid flera tillfällen, tog jag mina saker snabbt och sprang därifrån. Jag orkade bara inte.

Jag är så nere. Det är hemskt, det var ett tag sedan nu som jag kände detta. Det är ett varningstecken Sanna, kom ihåg det. Jo, men vad ska jag göra åt saken? Jag känner mig tom och kan inte tänka...

Då klockan har slagit 00.00, så betyder detta att det är den 20 februari idag, vilket i sin tur betyder att jag fyller år.

Godnatt!

Inga kommentarer: