måndag 7 februari 2011

...Det är tisdag den 7:e... Eller?

Jag kommer att berätta mer om denna dag senare. Jag är för trött och upprörd över läkarsamtalet idag. Däremot kommer jag inte att säga så mycket, jag behöver smälta en hel del och bearbeta själv.
Vissa saker som kom fram på samtalet idag är alldeles för privata.

Däremot en konversation mellan mig och läkaren.
Läkaren: Vet du vad det är för dag idag?
Jag: ....Jag vet att det är tisdag... den sjunde...
Läkaren: Hummm.. den sjunde var rätt
Jag snabbt: Det är måndag!!
Min psykolog: Sanna ska på soc-möte efter detta och är lite stressad för det.
Haha, så kan det gå.

Nu ska jag vila en stund i soffan.

-------21:36------
I'm lyin' here on the floor where you left me
I think I took too much
I'm crying here, what have you done?
I thought it would be fun



Nej, usch, jag vill int. Det är för mycket krångel, för mycket måsten. Sorry för eventuellt dålig stavning, jag är trörtt och snubblar på orden och därmet tangenterna.
JAg behöver sova. Propavanen har börjat verka tillsammans med sobrilen, nu vill jag bara sova.
Godnatt!

4 kommentarer:

malin sa...

Okej, för jag har nämligen också vart i depression och ångest. Fick medicin och sånt, men tog den aldrig. Men jag hade det pga ätstörningar =/

SannaElisabet sa...

Vad jobbigt. Men du mår bättre nu då?

malin sa...

Ja det gör jag :)

SannaElisabet sa...

Vad bra :)