tisdag 22 februari 2011

Intelligent eller galen

Så har denna dag gått. Jag har bara längtat efter detta så jag snart får gå och sova. Jag sov en stund mellan 11 - 12. Det var behövligt då det bara snurrade i huvudet innan.
Jag hade ett intressant samtal med min psykolog på psyk idag.
Jag tog upp det faktum att jag fortfarande är delad i olika... delar, men inte alls lika mycket som förut. Vi diskuterade manligt och kvinnligt och då att jag vill känna mig mer som en kvinna och visa detta i kläderna (inte för att jag är okvinnlig, men men). Vi diskuterade och så säger min psykolog att jag är intelligent, jag funderar och sätter ord på vad många troligen inte tänker så markant och framför allt inte uttalar.
Då sa jag att jag troligen inte är intelligent utan snarare galen.
Haha.
Det var ett av våra mer intressanta samtal och jag kände mig riktigt nöjd när jag gick hem.
Nu har vi ett uppehåll på två veckor, mitt initiativ. Jag vill prova med lite längre emellan samtalen igen.

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv.
Köpte Marabous Mjölkchoklad/mango - jag talar om senare vad jag tyckte.
God kväll!

1 kommentar:

Hellie sa...

Hej!

Måste bara slänga in en liten notis.
Jag tycker inte att Mangosmaken är god. Chokladen är ok, men dessa Mangobitar som egentligen är äpplebitar är sega som tusan och fastnar i tänderna. Men det är inte konstigt eftersom att det står att dem är gjorda av b.l.a. gummi!
Nej, absolut ingen höjdare, jag älskar Mango, men dettta var så långt bort Mango som man nästan kan komma.

Hoppas att du gillar den.