söndag 13 februari 2011

Frågetecken

Men usch vad ont jag har. Smärtan i bröstet känns som om jag skulle få en hjärtattack när som helst. Det blir värre när jag tänker på det. Jag vet inte om det är ångest eller vad fan smärtan beror på, men benzo hjälpte iallafall inte...
Smärtan kom när jag satt och skrev ner vad som hände på läkarsamtalet. Jag har skrivit ner, nu är det bara jag som ska fundera lite till om det var något mer jag vill få fram till pat.nämnden.
Fyfan, detta ska inte behövas göras alls egentligen. Men jag tänker fan kräva upprättelse.

Igår var jag och shoppade i Borlänge med min mamma och pappa. Det var en födelsedags present av mina föräldrar, att jag skulle få shoppa kläder. Och det var superkul. Jag hittade jätte mycket fint och är nu tre påsar med kläder rikare.
Nya skor fick jag också, de är <3 Dem får jag tacka mormor för. Det var min födelsedags present ifrån henne. Det är för övrigt 1 vecka precis kvar tills jag fyller 22. I´m getting old. Hahaha. 

Inga kommentarer: