onsdag 23 februari 2011

Mango och patientnämnden

Jodå, jag tyckte den var ganska god. Lite annorlunda, men helt okej. Den kändes ganska fräsch eller vad man nu ska säga.

Idag är jag seg. Kommer mig inte för att göra någonting riktigt. Visst, jag har gått upp och fixat mig i ordning för dagen, men det är också allt.
Sedan fastnade jag här vid datorn igen. Jag känner för att gå en lite längre promenad, men jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att gå själv.
Idag ska jag posta brevet till patientnämnden. Nu jävlar kör jag. Jag är nervös, visst. Men jag känner att jag blev grymt orättvist behandlad. Och det ska läkaren stå till svars för.
Ska bara skriva ner vad som hände på det riktiga pappret, istället för det jag skrev i blocket.
Nu kör vi!

1 kommentar:

Sara sa...

Det tycker jag absolut att du ska göra, skicka du brevet till patientnämnden! *hejjar på dig*