söndag 27 februari 2011

Due Date och Jackass 3D

Trött, ont i huvudet. Kanske håller jag på att bli sjuk jag med a' la min sambo. Dumma som smittar mig, haha.
Jobbade i fredags, första gången på länge. Det gick bra och det var roligt. 6,5 timmar blev det.
Igår kikade jag och Per på "Due Date"
Från IMDB: "High-strung father-to-be Peter Highman is forced to hitch a ride with aspiring actor Ethan Tremblay on a road trip in order to make it to his child's birth on time."

Den var riktigt rolig. Men även lite sorglig emellanåt. Den är helt klart värd att se, tycker jag.

Nu ska jag ta och kila iväg till affären... eller... kanske. Jag får se. Känner mig inte alls pigg på det, men men...
Mat måste lagas också, och jag har ingen aning om vad vi ska käka.
Vi kollade i dag på Jackass 3D. Alltså blää vad äcklig den var, iallafall ibland. Jag har inte lätt för att spy, då jag absolut avskyr att göra det. Men emellanåt så var det nära när vi kollade denna. Usch!
Därav att vi inte har käkat här hemma än. Jag har inte någon direkt matlust om jag säger så....

Inga kommentarer: