torsdag 17 februari 2011

Misslyckand

Sjuk.
Det är jätte trist för jag hade äntligen fått jobb till idag. Hela natten har jag mått illa och haft ont i magen. Jag trodde att jag skulle spy alltså. Jag låg bara under täcket och skakade. Jag frös så jag hackade tänder. Jag mår fortfarande skit. Jag har inte fått i mig något att äta. Till och med bara vatten retar magen och jag känner att jag inte vill ha något i magen.
Usch, jag hatar detta. Jag hade faktiskt sett fram emot att få jobba igen, så händer detta.
Jag kan inte låta bli att känna ett starkt misslyckande. Ett misslyckande att jag inte kan jobba.
Det blir väl en dag att ta det lugnt idag. Kanske är det just det som jag behöver. Kanske är detta magens sätt att säga "ta det lugnt nu Sanna, inte stressa mer". Jag tror faktiskt på detta.

Inga kommentarer: