onsdag 2 februari 2011

Igår skitdag, idag vakna med ångest

Vaknade 08:20 av att alarmet på telefonen ringde. Jag vaknade och han inte ens upp i sängen förrän ångesten slog mig med en klubba i huvudet. Det är för mycket just nu, för mycket som ska tänkas igenom, fixas och planeras.
Jag känner att jag de senaste dagarna har blivit och blir allt sämre hela tiden. Ni som följer bloggen vet säkerligen redan att jag, vid stress bland annat, blir sämre direkt.
Jag har till och med så mycket i huvudet och praktiskt att göra, att jag helt glömde bort att jag hade en tid på psykiatrin igår. Jag jobbade (hade en riktigt skitdag igår för övrigt) när telefonen ringde. Det var min psykolog som frågade vart jag var och att hon satt och väntade på mig. Då började jag nästan grina för andra gången under jobbtiden.
Menmen, jag fick en tid idag istället.
Idag i övrigt ska jag och Per fixa ihop de uppgifter som Soc vill att vi ska ha med oss till mötet. Igår satt jag och fyllde i ansökan, jösses vad man måste använda hjärnan när man fyller i sådana papper... Och vad gör man om man har en hjärna som hela tiden spelar en spratt? Nej, då är det inte lätt.
Nu ska jag bara kolla lite runt på internet, sedan ska jag göra mig iordning och förbereda mig för ett första redovisningsbesök på AF.
Jag skulle bara vilja gå och lägga mig igen... Men vad tjänar det till?

1 kommentar:

p sa...

du e duktig som orkar!
sitter och checkar alla bloggar :) Titta gärna in, glöm inte att du e med i vår sekt :D
Kramar P!