måndag 14 februari 2011

Få mig ur spel

Känner mig irriterad och less. Less på det mesta. Kanske beror det på att jag är trött. Jag är väldigt trött. Helt slut i kroppen liksom, men även i huvudet.
Jag känner mig förvirrad. Det finns så många frågetecken. Bara den minsta lilla sak kommer att få mig ur spel just nu.
Jag är inte alls på topp.

Imorgon måste jag och Per fixa nya papper till soc. Uppgifter på hyra, el osv. Det är i och för sig fixat, men vi måste upp på stan också, ta kontoutdrag och ansöka om bostadsbidrag. Även om jag redan har räknat ut att vi inte kan få något. Soc vill ha papper på det ändå.
Sedan ska vi dit och fylla i en ny ansökan.
Ett möte, vanligt samtal, har jag på psyk också. Just nu orkar jag inte bry mig om något. Jag bryr mig inte, jag orkar inte. 

3 kommentarer:

JHNA SUGARFUCK sa...

Gillar bloggen och dina tankebanor. De påminner mig om mina egna.

SannaElisabet sa...

Jag har känt detsamma när jag läser din blogg.

Linda sa...

Tack för att du kommenterade mina läkar "grodor" ha ha på psykiatribloggen=)