måndag 29 augusti 2011

Andas in höst

Det blev inte att jag tog mig till gymmet idag, jag mår inte alls bra. Ångesten är hög och jag klarar inte av att stängas in på ett gym med andra människor.
Av kraft från ett jävlaranamma och en rad tråkigheter så tog jag mig ut på en lite drygt 2 timmars promenad. Det var jobbigt men så skönt. Hösten ligger i luften och den är så klar. Den känns så ren.
Regnat kommer nu och jag är glad att jag är hemma och inte ute någonstans. Även om jag bara skulle vilja fly. Bort och iväg.

Jag var till DollarStore, ni som inte vet vad det är så kan ni googla det. Det finns inte längre söderut än här i Ludvika, men det är en billigare affär med allt möjligt från dekoration, till köksprylar, bra-att-ha-saker, filmer och godis. Jaja.
Jag köpte iallafall hem lite mys. Jag andas in doften av höst och ändrar då lite här hemma.

Denna installation införskaffade jag, dock inte stenarna de är ifrån IKEA.



Inga kommentarer: