torsdag 25 augusti 2011

Mindre bakslag

Åh, jag kommer mig inte för någonting idag. Hoppade över träningen då jag känner mig hängig och möjligen på väg att bli sjuk. Och det vill jag inte/orkar inte/har jag inte tid med. Ska väl försöka bege mig till affären. Drabbades av ett mindre bakslag när jag upptäckte att det inte är förens imorgon som ja får pengar. Idag kom bara bostadsbidraget. Så det blir att handa det mest väsentliga och vänta med resten till imorgon.
Jag har fortfarande ingen matlust. Jag fick trycka i mig en macka tillsammans med kaffet till frukost, men egentligen hade jag ingen lust alls.
Förstår inte vad det är för fel. Kanske har det att göra med att jag inte känner mig riktigt frisk. Kanske är det något annat.
Jag lär väl bli hungrig förr eller senare ändå...

Nu ska jag pallra mig ut i regnet och iväg till affären.

1 kommentar:

rosanna sa...

hoppas verkligen att du mår bättre snart gumman :(