måndag 15 augusti 2011

I min värld

Ibland är jag bara så awesome. Skuttar omkring i lägenheten, sjunger falskt och plockar och städar, och jag skruvade ihop en hylla på under 5 minuter och dammsög lägenheten på ytterliga 5 minuter.
Ibland lönar sig det bra att vara uppåt. Okej, det var "bara" denna skohylla, men ändå:
Så kan ni ju försöka att ignorera dammråttan i hörnet. Den är borta nu :)

Det regnar ute, men i min värld är det solsken!

Som ni kanske noterade så var jag inte hemma på ett par dagar. Därav min inaktivitet. Jag var hos min familj och hade det bra istället.
Ibland är det skönt att komma bort härifrån lite.
Så fick jag ju träffa världens bästa hund, som jag hade sovande hos mig hela nätterna. Mys- Sigge <3 



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken ras/raser är hunden? Rottweilerhundar är så himla underbara hundar. Har en hund själv som är 75% Rottweiler och resten Schäfer. :)

SannaElisabet sa...

Han är en korsning mellan Cairnterrier och JackRussel. Mest lik en cairnterrier.
Ja, de är så snälla, oftast. Trots deras storlek så är de nästintill harmlösa :)