söndag 28 augusti 2011

Om kvällen igår

Bakfull som fan, men som tur är så har jag bara mig själv att skylla. Jag hade en mycket trevlig kväll med god mat och dricka och ett jätte trevligt sällskap. Började som 6 tjejer och slutade med tre killar till och några av tjejerna föll bort efterhand. Vi kom fram till att Annica hade väldigt trevliga grannar, som skulle sno hennes smultron. Haha.
Jätte trevlig kväll som för min och Malins kväll slutade strax innan 2, då vi begav oss hem.
Det var verkligen jätte kul att få träffa alla igen, och jag hoppas att det kommer hända fler gånger här snart. Man behöver verkligen få ha det trevligt ibland med, så kan jag ta detta med baksmälla för det var det fasiken värt.

Nu håller jag på att jobba mig tillbaka till att bli människa. Pimplar isvatten och tar det lugnt. Mår bra just nu och det känns underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice att du hade det så trevligt:)

Man mår som man förtjänar dagen efter;)