tisdag 23 augusti 2011

Något sådant i-landsproblem

Tisdagens träning är avklarad, får se när jag tar mig dit nästa gång. Jag får ju gå tre gånger i veckan, men vill inte ta dagarna alldeles för tätt. I-landsproblem, yes.
Möjligen torsdag och sedan lördag, men det visar sig.
Jag har nu äntligen tagit mig i kragen och bokat en tvättid. Fredag. Det är väldigt behövligt, har knappt några kläder kvar...
Trött och slut och allt sådant där. Problemet med att träna på morgonen är att jag blir så trött resten av dagen, och kan få svårt att hålla mig vaken. Ytterligare ett i-landsproblem.

Trött på vissa människor som inte ger sig. Hur mycket ska man behöva visa att man inte vill prata med dem? Kan ju inte låta bli att förundras.
Nu ska jag chilla lite och försöka återhämta mig lite. Inte somna än, Sanna.


Inga kommentarer: