onsdag 17 augusti 2011

Vuxensaker

Ibland är jag så vuxen så det nästan är skrämmande.
Har gjort mycket "vuxen-saker", utan att det ska låta snuskigt, den senaste tiden. Kolla:
* Jag tar hand om mig själv
* Handlar saker till lägenheten och planerar, planerar och planerar lite till
* Skriver mail till internet leverantören
* Skaffar ny inloggning till "Mina vårdkontakter"
* Mailar AF och får hjälp med min inloggning

Okej, det kanske inte var så speciellt ändå, när jag nu fick ner det här i bloggen svart på vitt. Men det känns så mycket större.

I övrigt har jag grym träningsvärk och går som en gammal människa om jag suttit still för länge. Men men, imorgon kör jag igen.

Fick läsa läkaranteckningarna ur min journal (ni vet om den där läkaren som säger att jag är schizofren). Jag reagerade inte något speciellt på det, det kändes som om jag redan hade läst anteckningarna, fast att jag inte hade gjort det förrän idag.
Nåja, bara jag vet vad jag tycker så är det väl lugnt på den biten. Synd bara att man ska uppfattas så fel bara för att man berättade om något som hänt två gånger, för 4 år sedan.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det du berättade då, som hänt två gånger för fyra år sedan?

SannaElisabet sa...

Jag ska svara på det så fort blogger låter mig skriva inlägg igen >_<