torsdag 25 augusti 2011

Rött blir rödare

Det går ett brandlarm någonstans. Eller är det bara i min egen hjärna. Borde jag springa ut? Men jag har ju hårfärg i håret. Nej det var nog inte i detta huset iallafall. Och de säger ju ändå att man ska stanna i lägenheten om det börjar brinna och inte springa ut i trappen. Det kanske kommer en snygg brandman och ringer på dörren snart *möjligt önsketänkande*

Ja, jag sitter med hårfärg som nu håller på att göra mitt hår ännu rödare igen. Det spelar ju ingen roll om jag köper permanent eller toning för färgen tvättas ändå ur.
Rött blir alltså rödare.

Jag mår illa som en tog. Kan inte äta riktigt, kan inte dricka. Orkar knappt sitta upp (har troligen att göra med att jag inte äter riktigt).
Nu: 20 minuter till, sedan tvätta ur färgen och slå på nästa avsnitt av Dexter.


Inga kommentarer: